Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2015 13:03 - За яйцата и козунака - гръбнака на Великден
Автор: tonistanchev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2322 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Великден. Ден в който преди около две хилядолетия са разпнали един човек, който е искал хората да са добри, да се обичат и да си прощават. Кара те да се замислиш малко или много. 

На този ден хората хапват козунак, чупят яйчица и какво ли не. Все хубави работи. За мен обаче това не е религиозен празник. Аз лично не съм фен и на идеята, че хората могат да се връщат от  мъртвите, някак не ми се връзва. За мен това е ден, в който мога да се видя с любимите си хора, да си говорим, за се смея с тях, да месим козунаци и да боядисваме яйца. Навън е пролет. Край на зимата, начало на пролетта. Слънцето си пече, какво повече да иска човек от живота? Честит Великден и на Вас, мои читатели. Радвайте се на живота, никой няма да се радва вместо вас. 
Веселият Тони


Тагове:   яйца,   козунак,   великден,   пролет,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonistanchev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44497
Постинги: 41
Коментари: 8
Гласове: 25
Архив